Wednesday, September 10, 2008

SATU

Assalamualaikum..........

1.Pertama sekali,aku nak ucapkan selamat datang ke dunia blogging kepada diri aku...haha.

2.Akuh buat blog nih pon atas jemputan seseorang yang suroh akuh join blog UTP.Maka setelah ditimbang ,diambil ukuran, ditimbang semula, (kira trial and error la nih), blog ini terhasil.

3.Aku ingat buat blog nih x best.Tapi tengok macam function je.So,aku pon, bak kata pepatah Melayu, "cuba try test" (huhh??),membuat blog.Dan ini adalah post akuh yang pertama skali.

4.Ok lah.sampai sini dulu post pertama ini.salam blogging.

8 comments:

eli.Suhaili said...

huyey !
jebon ada blog baruuuuu kat blogspot !
selamat dtg ;D

Firdaus Idris said...

ahhh...tidak...
identitiku terbongkar....
wakaka

Unknown said...

slamat dtg jebon!!
huhu

eli.Suhaili said...

poyo je(bon) !
cepatlah update !
*dah dah lah sibuk ngan katolog gitar ko tu :P

Firdaus Idris said...

biarla eli.....
aku bisnes gitar laku.....
hahha....

eli.Suhaili said...

ahaha !
lagi lah POYO !

*eeh, dah mcm fs, men reply reply testi. uhuhu :P

aRiDaN said...

hye firdaus idris
;p

Firdaus Idris said...

hye aridan....
nak kenal bley???
hahaha